tacka vet jag p3

10 liter lingon plockades för några veckor sedan. Idag återstår en halv burk lingonsylt samt en liter lingon i fysen. Konsumtionen är stor.

 Jag är proppis. Åt precis en ica veg. pizza till lunch med hemmagjord pizza sallad.
Jag var så osugen på min ärtsoppa som stod och väntade i kylen. En pizza lockade så mycket mer.

Nu ska jag ta en prom innan han kommer hem och vi ska ner på stan en sväng och inhandla en present.
Men vem ska underhålla mig*??Syster överger för sin poke. mamma orkar inte prata. jamilla jobbar. Sofia är i Spanien. Ja alla överger mig. ingen vill bli uppringd...Typiskt..måste jag promenera själv,,,Tacka vet jag P3, ställer alltid upp och bjuder på en trevlig stund.

påtal om trevlig stund..nu är min ostkaka slut=(

Kommentarer
Postat av: Jamilla

nej, jag har jobbat klart nu! :)

Postat av: Anonym

haha poke poke =)

2008-10-16 @ 19:19:00
Postat av: Jamilla

Skulle du kunna fixa två små detaljer på min blogg... Där det står "tidigare inlägg...", skulle du kunna ta bort punkterna? Och ändra "Bloggar att kika in", till "Favoriter"

Vore toppen! =)

2008-10-16 @ 23:25:54
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Sofia

namedroppad ;) yeah. Man är nån först då man hamnat på leeilas.blogg.se

2008-10-18 @ 16:12:27
URL: http://medianaranja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback