rehab nästa

Nu är vi uppe i norr igen.

Här är det sig likt, om inte lite kallare. Igår när vi kom var det minusgrader och vi fick skrapa rutor fast klockan var sju på kvällen...lite skillnad från dagen innan då det var 12 plus.

Vi handlade på ica maxi å åt pizza och somnade i soffan vid nio framför 16 blocks.

Våra kryddor hade överlevt å jag blev glad glad!

imorgon och övermorgon ska jag inskolas, det ska bli spännande. imorgon även pump, liksom på söndag.
Så lite jobb har jag lyckats knåpa ihop denna vecka.

Ska vi våga tro att solen snart börjar komma fram bakom molnen även för mig?

Så, frågan återstår, hur ska jag spendera resten av dagen.
Planen lyder vara en god hemmafru.
Ut och jogga följt av att laga middag och duka med servetter å ljus tills min man kommer hem till sju.

På tal om hemmafruar. såg sista avsnittet idag på säsong 4. herreguuuh.. säsong fem finns det!??! jag måste ha!!!!!
jag menar Gaby med två barn, Susan skild från Mike, Dylan gift, ge mig meeeeer nuuuuu
stilla min abstinens i give everything! Vadå beroende...rehab nästa

Kommentarer
Postat av: jessica

va? nytt avsnitt imorn???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback