Nu villl jag hem till mamma och pappa

Igår var nog den pissigaste dagen i världshistorien, Regn, rusk, rejäla vindar, grått grått å kallt. Usch.
Det är så man bli förbannad.

Vi drog ner på stan å  åt taccos i ren frustration.Sen hyrde vi en film.
När vi kom hem var klcokan inet riktigt filmdags en..så jag satte på en annan film. Kort å gott jag låg i stort sett i soffan från fem till elva.
då hade dte sluta blåsa och regna så vi tog en kvällsprom för lite frisk luft

Idag? Fryser jag,,,en filt vore mys..gäääsp

Kommentarer
Postat av: Jessica

jahaa vill du det?:) jo jag hade det för ett år sen cirka.. man kan gört på en massa olika sätt. men jag köpte mitt hår på tajmahal.se sen bad jag min vän madde sätta i det, hon sydde i det och det tog några timmar och gjorde fruktansvärt ont. sen kliade det och var ömt i skallen så jag knappt kunde ligga på huvet på en vecka haha men sen klia de bara lite och man var ju sniigg ;) det kostar några tusenlappar om man gör det hos en frisör..

Postat av: Jessica

ja det kan man apselut ha. clips alltså. jag valde inte det för jag orkade inte peta med dom hela tiden och kolla såatt de inte stack fram och blablabla men det är säkert mer bekvämt=)

2008-10-06 @ 19:45:44
URL: http://jejejessica.blogg.se/
Postat av: Maria

jag är här, men inte de... får hålla tillgodo med kissemissarna!

2008-10-06 @ 21:06:26
URL: http://systerysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback