home sweet fagersta

Igår var en umgås dag.
Oh så trevligt.
Först trippade jag in hos johanna kl.08 på mrogonen och begärde gröt. Sen lekte vi fram till ett.
Fikade på vårat gamla place (dock en besvikelse och jag känner med Gubben med laxsalladen) lite för modernt, dyrt och ljust för min smak..inte som gamla ttider med gratis påtår, fibertekaka och pluggmys.
Pratade igen några månader.
På tågstationen mötte jag även upp en rödtott som uppdaterade lite om ´sitt liv. Hon var på resande fot i två veckor och hade precos avslutat sin c-uppsats.

Väl hemma var hela familjen på plats. Katter mor å far,. Efter ett tag kom även syster och vovven som blev förvånansvärt glad att se mig=)

Till kvällningen blev det promenad med den knäskadade och vi gick över på en "snabbvisit" hos smalsjö som blev en helkväll med länsning av kylskåp. (sorry jocke att vi snodde din myskväll) Sedan lite mer kvällsmat och skvaller. Kvällen slutade strax efter ett och den knäskadade traskade hem med sin ljudbok i öronen.

Dvs han träffa väldigt många för att vara en dag. Så skönt att vara hemma och umgås med folk man tycker om.
Idag började dagen med en timmes skogspromenad och sen god gröt frukost. Ny favorit. sesamfrön, och solroskärnor även i gröten! mums!

Skog termos löpning
imorgon pump body balance

jiiihaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback