föreläsning...

Idag har jag varit på föreläsning. Under min filt i min soffa med ett öga på skärmen.
Från kvinnoemancipation till feminister hette den..

nu ska vi se vad fick jag ut av den...hm.. år 2000 möttes alla världens ledare..169 stycken var de...bara 6 kvinnor...
Tydlig bild av någonting? ja...nå mer...haha nää

Hursom apoteket blev dte inget av. Huja det regnar ju ute.
Måste ju ta mig ända till bilen..å sen hoppa ur då jag måste tanka...huja igen..

förbereda lite middag kanske? innan jag ska skutta iväg och instruera.

Dagens plan. lite fil innan passet så kanske min hjärna hinner med.

Kan nån spela in greys åt mig!?!??!?!?!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Nej, kan tyvärr inte spela in...

Men vadå, föreläsningen var inget att se??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback