big town

I torsdags far jag till storstan. Där mötte flickan upp mig på station. Vi fick en mobil och ett ericsson set och skyndade vidare till tunnelbanan. Huja..tog ett tag och vänja sig med folk vimlet. vi slösade dagarna på stan och slötittandes på sex and the city med en halvt misslyckad ostkaka...och duktiga var vi och skötte plugget!

Arbetsintervjun var intressant. hur det gick? det vet man ju aldrig. jag måste skcika in en video. så mycket vet jag.

igår träffade jag familjen hansson nilsson. behöver bara ta två månader till nästa gång, inte tio=)

va händer idag? planen med maria sket sig (din tur flickan att ta initiativ nästa gång)
Planen med becca sket sig
Att ringa maggan igen känns lite påträngande för andra dagen i rad=)
stan? gymmet? desperet? mormor?

gaah last day

Kommentarer
Postat av: Jessica

hur var det med lilla familjen???

Postat av: becca

såg messet efteratt vi lagt på så tro inte att jag ignorerade dig.. hade haft mobilen liggandes på laddning:) hade vart mys med en sväng på stan men hade ju lite planer dock! åker du hem imorn?

2008-10-25 @ 17:44:28
Postat av: Jessica

jaha åh vad roligt.gav du honom inte mitt nummer?kul att träffa dom=)

2008-10-25 @ 22:03:31
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback