Utkast: utmaning på ...

utmaning på cirkulering

Blev utmanad av Jamilla.

  • Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
  • Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
  • Utmana 5 personer i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem
  • 1. Jag har riv mani såfort jag blir lämnad ensam
    2. jag hör röster i huvudet efter en dag jobb
    3. jag har längtat till jul i flera månader nu
    4. Jag kan äta jämt och hur mycke som helst
    5. långfillingar och pojkens tröja är mitt vardagsplagg
    6. jag måste ha en viss ordning i kylskåpet samt kryddorna stående i en fin rad
    7. lördagkvällar sitter jag oftast inne under en filt och leker PRO

    Syster, miian, hanna, jessica, jamilla (får man ta igen??)


    Kommentarer
    Postat av: Jamilla

    Nej man får inte ta igen! :) och duu, det stod att man skulle utmana 7, inte fem..


    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback