telefon frys

Jag känner mig inte helt 100 %. Jag sov till halv elva idag. äter nu frukost innan jag ska springa iväg till jobbet. Blir långtpass ända till nio!

Har ett samtal att ringa först....
Lite te kanske för lite hals svid. ( ja, jag vet att det beror på lördagens bravader att jag inte känner mig 100% idag....)

Hur som, saltäventyret är över nu. Jag gav upp 6 timmar tidigare än planerat... Men jag tycker det är helt godkänt. Under veckan har två tabbar gjorts. Annars har jag hållit det till punkt och pricka, Tabbe nr ett. Jag tror (även om dte inet står på förpackningen, att tomatpure innehåller salt?. Hursom ingick det lite sådan i min tomatsås en dag.. Tabbe nur två. Vi hade en cheesecake i fysen. Jag var duktig och skrapade av diggekexen och pepparkakorna som utgjorde botten så även jag kunde äta utav den...Å där kom sedan pappa på. men Leila innehåller net det vita phiadelfia gaaaah. jepp det gjorde det å så där var min tabbe nummer två...

men översiktligt så tycker jag att jag var duktig. Idag hade jag inge salt i min gröt, frivilligt.

Ha en bra dag! snön ligger kvar ännu

Kommentarer
Postat av: Maria

duktig!! nu är det bara att fortsätta så då, minska på saltet, inte salta där det egentligen inte behövs... men gröt utan salt är inte så gott..

2008-11-17 @ 12:09:49
Postat av: becca

attans.. så då kan man säga att du tog bort kak-smasket helt i onödan:S vilken besvikelse! Men du va duktig.. hur känns det?!

2008-11-17 @ 15:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback