pump my ass

Japp å då var det onsdag. Mobilen är glömd på gymmet virrpanna som jag är.
Natten vaknades och käkades alvedon och frenetiskt masserade vänster ben pga vanliga Leila värk. suck
Morgonen vaknades och åts alvedon pga normala en gång i månaden värk. dubbel suck
Får jag ta en filt och dra över huvudet idag och glömma bort att jag finns för ett ögonblick?

Nej det går ju inte. Mobilen ska ju hämtas, kroppen ska ju tränas, salt ska ju undvikas (inne på tredje dagen nu!)
Jobb ska sökas och planer ska göras...

Kikar pump film nu..banne mig ska det bli bra och ta mig till Gran Canaria...

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Har du också en-gång-i-månaden krämpor? Me too! Fast än så länge har jag inget pillerbehov, men trust me.. det kommer... isch

Postat av: Jamilla

Ena foten i ugnen, det låter plågsamt =)

2008-11-12 @ 11:27:17
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Har du brädor i bajgrunden fortfarande? ibland syns de, och ibland är det helvitt.. Varför?

2008-11-12 @ 16:00:31
URL: http://jamilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback