Päls överallt

Nu fick jag lite smått pälsmani! Vill göra allt i päls! En till mössa, en sådär puff man har händerna i och kankse en sjal/krage. Sen är dte ju lite dubbelt dethär med päls. Jag är ju verkligen emot riktig päls. Skulle kännas helvidrigt att ha ett dött djur på huvudet. Men fejkpäls dör ju ingen av. Fast samtidigt kan ju folk tro att man stödjer pälsindustrin.
Hur som jag vet att dte är fejk. Nu ska jag sy mig en sjal/krage av snutten som blev kvar av mössan. Blir lite fin assecoar att ha på axlarna en kylig dag man vill piffa till sig lite. Ska brodera dit singnatruren fake fashion =)

Sen blir det fredagsstädning, fredagsplugg (?), fredagsträning (blev bara prom igår) och fredagsidol!


Städa städa varje ferdag och så varje juul, tycker jag är kuuul. aldrig mörda på en lördag för dte verkar skummt, tycker jag är dummt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback