Nattuggla

Idag då?
Ner på stan en sväng?
Träna någonting...
Håller på att tvätta matta, lakan å soffgrejer å sånt.
Ni vet första advent till helgen, då ska det vara rent och prydligt
(som dock bli skitigt efter en halv dag igen..men men)
Skyltsöndag till helgen samt mitt första nattpass. på fredag..
Huuuur ska jag kunna hålla mig vaken mellan 20.45 pch 07.15?!
Tips mottages gärna!
Nu på listan står:
*Småäta,
*dricka mig ständigt kissnödig på te och kaffe.
*Läsa bok (ev dålig ide)
*Mala nya desperet avsnitt
*se på film..,
*göra tåhävningar...
*uppdatera bloggen ständigt
*kanske börja sticka nått?!

Kommentarer
Postat av: Maria

äh börja klaga på skitig lägenhet när du har två personer + en hund i en liten etta. Dessutom bor i Uppsala så att det jämt är slask och lera som hunden drar med sig in! =P

2008-11-27 @ 12:42:26
Postat av: Hanna

sova länge på morgonen och sova middag också! då kanske du orkar vara vaken..och träna innan :)

Postat av: jessica

bakat bröna??

2008-11-28 @ 15:55:42
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback