matlåda och banan

Usch jag är helt uppe i varv. Jag var segstartad och snozade aldeles för länge. sen studsa upp ur sängen, ner i tvättstugan, klä på mig äta min frukostgröt och inom en halvtimme efter att jag stigit upp satt jag på gymmet och körde rygg. Det blev fyra övningar rygg och 2 biceps å två triceps. En timme senare var jag hemma.

Nu har jag duschat, klätt på mig, lagat två maträtter. Till lunch blev det omelett med squash, lök å champinjoner med lins/rödbetsbiffar till och tomat.

Till middags matlådan blev det bakpotatis med coleslaw och lins/rödbetsbiffar.

Försöker gå ner i varv innan jobbet... men med en sån kickstart efter en seeg dragen uppgång har jag svårt att stabilisera mig. Hemmet råder nog bot på det. Hemma igen till 21!

Ha en fin dag

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gulleskruttan!



Berätta lite om ditt jobb! jag har ingen aning om vad det är för nått, restaurang? (eftersom du verkar jobba på kvällen)Glad för dig iaf! Hoppas det är tillräckligt för att du ska gå runt varje månad! PUSSAR I MASSOR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback