lördags morgon

Sittre och dricker svartvinbärste i förmiddagsrusket. Nyhetsmorgon är på i vanligordning och jag har tänt lite ljus. Han är på jobbet fram till halv tre. Jag fick fem timmars längre sömn än han=) Förstår inte att han står upprätt...

jag har sån grym träningsvärk efter kickboxningen. På ställen jag jag aldrig brukar känna av. Gårdagens pass gick bra och var kul! Känns skönt att ha komit igång lite och mitt första egna pass är 24 november och sedan måndagar fram till jul.

Nu gått en vecka å jag har inet kommit längre på hemtentan än att lånat två böcker..huja..

Fick mess av flickan i spanien idag. Skönt, vet inte om hon kände på sig att jag började bli orolig. Men nu är jag lugn igen.

ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag har börjat läsa i en bok! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback