juuuul juuul stråålande juuul

Godmorgon dagen. Shit vad jag har blirvit dålig på att kliva upp ur sängen. Imorgon ska jag skärpa mig. Max nio får jag ligga i sängen.... Hursom. Nu har jag och flickan äntligen fått klart kompleteringsuppgiften. Jag har även avregistrerat mig på en kurs. Duktiga jag. Snart ska jag ut å köpa ägg.
Jag har en plan på frozen cheesecake. Kommer bli kanon. med digestive/pepparkaksbotten och sen jordgubbar uppepå.

Annars cirkel idag. det var väll all plan. Min mor sa att solsken är bra.s å ska gå ut en sväng å få min dos D vitamin. Pojken slåss mot vinter förkylning. jag tror han vinner fajten.

Idag känner jag mig som en degklump. gårdagens våfflor lade sig som en simring lr flytkudde på maggen min.

Måste säga att tekniken är ingen höjdare hos oss. Kanalerna försvann ju innan jag han nyttja dem, skart sladden glappar och dosan är fortfarande paj. Mitt turbo internet skulle lika gärna kunna heta snigelslemm..tacka vet jag min fina mobil.

snart helg igen. shit pommes. 7 veckor till julafton!!! (just nu ser jag fram emot advent!!3 1/2 vecka!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback