Himmelriket? nej..frozen cheesecake...

Uppdatering: Cheesecaken blev underbart god!!!! (tar bildbevis på nästa bit, denna försvann så snabt ner i magen)
Tyvärr är våran frys lite klen jusst nu så den kunde varit lite mera frozen. Men den ligger kvar och är nog snart precis som den ska vara.  Vi toppade kakan med jordgubbar och blåbär å ett tjusigt blad av mynta.
Med andra ord Johanna och Martin kommer inet idag..så vi passade på att at efterätt efter lunch.

Lunch, vilken också blev super. Klyftpotatissallad, min favvo! Med mini plommontomater och ruccola/spenat. gurka, avocado, stekt lök,paprika å champinjoner. Toppat med havssalt och olivolja. mumma!

Idag är det premiär! För nya gymmet! Blev precis inringd och ska få köra mitt första pass!
Kul att jag har härlig träningsvärk från gårdagens inspelning av pumpen samt kickboxningen (vilket tyvärr inte var så kul som jag hoppats)

Hur det gick med filmen? Njaaa..jag är inet så nöjd..Ska kika liet mer å lära mig av mina misstag. Kanske måste filma om... få se... har ju till den 30 nov på mig!

Nu blev jag trött på ögat...Jonas påstår att jag borde gå ut å få lite ljus. jag tycker min säng låter lockande... men han har nog rätt. En tio minuter borde jag ju kunna ta mig i  kragen för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback