GE MIG SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT

Nu vet jag hur det känns att banta. det ändå man tänker på är mat, vad man ska äta nästa måltid och hur gärna man hellre skulle äta det man inte får. För varje tugga man äter så saknas det någonting, någonting som får smakerna att blomstra och smälta underbart i munnen.

Jag var så nära på att ge upp efter frukost. Lunchen skulle bli pizza och jag var beredd på att skippa salt förbudet och ösa på ost och havssalt!

Då säger min syster: Haha, jag visste att du inte skulle klara det.

Å banne mig. Ingen salt i degen, ingen i såsen och ingen ost på och bara grönsaker! blev några klickar avocado/gräddfil på istället. Å nej, det var inte gott, kändes på samma vis som min saltlösa gröt och frukostmacka denna morgon.

Jag måste lägga om min taktik. Bara äta sötsaker! tror det blir mannagrynspudding ikväll, kanske risgrynsgröt imorgon... fil till frukost? frukt i stora lass. Ah hur ska denna vecka gåååååååå

Från en sak till en annan. Idag har jag klampat in på arbetsförmedlingen. När jag klampade ut kände jag inget mer hopp. Kändes inet som att de kunde göra så mycket för mig....

blir sömnig av pojkens sovande andning i soffan breve..han har ont och ska äta alvedon och iprem pga en ev. inflamation i ländryggen..stackarn... ena krämpan efter den andra. tacka vet jag mig själv som är ung å vacker

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har köpt chips och moffat hela kvällen, hehe...

2008-11-10 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback