examensbevis

Jag måste tillägga att mannen min gav upp salt stoppet redan första regan till lunch. Så jag kämpar helt för mig själv!!
Och nej..det blir inte lättare med att tiden går...

Nu har jag tränat. Körde 30 min konditionsmaskiner å sen 2 övningar axlar, biceps, triceps och mage. Sen tröttnade jag.
Men dte var ju ett bra tag sen jag var på gym så det var väl bra gjort av mig?

Idag har jag fått mitt examensbevis! Sååå tjusigt!
jag har även mejlat en massa, anmält mig till starta eget träff på tisdag, funderat en massa, skrivit jobbansökning
och allmänt försökt puffa mitt liv åt rätt håll.

Jonas var gullig och hjälpte mig med min jobbansökan.
Efter ett tag funderar jag till lite å kollar på honom med hundögon å frågar: Vadå, Vill du att jag ska flytta till uppsala å lämna dig? (då jag tyckte han var så engagerad i att skriva en bra ansökan)
Då svarar han: Nej det är klart. Men jag vill att du ska bli dig själv igen.

dusch

Kommentarer
Postat av: Åsa

Om du klarar salt testet! Kan du inte känna efter om du lättare får kramp och blir stel nu, speciellt vid träning??

2008-11-12 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback