efter tio

Då var det måndag och en ny vecka. Graderna har stigit och snön så gott som försvunnit och marken är torr. Solen skiner och det börjar bli dags att ta en promenad till affärn och köpa lite mjöl så jag kan baka.

Som det ser ut nu så blir denna vecka en hemmafruvecka. Bara pump som måste.
Tog sovmorron idag. ska ta en kopp te nu. kanske en knäckemacka eller nått.

Våran tv dosa är fortfarande pajj, så zappande är ingenting vi kan sysselsätta oss med. Nu har tv:n även börjat strejka och får för sig att flimmra och bli svart lite då och då. De är väldigt härligt när man krypit ner under en filt med en kopp och är slut i kroppen. Nej upp å studsa stup i kvarten och byta kanal och räta till glappet i sladden..tillslut blir det att jag sitter å lyssnar på dålig reklam. på en svart tv...

Igår pump och 60 min spinning. skönt var det. Sen film på fyran och chirre=)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Jo det kan man säga, såg att ni nyttjar ICA Maxi också!! Fast i parlivet mao:-)

Postat av: Patrik

TV kväll utan fjärrkontroll, usch så 70- tal..Du har mina sympatier!

2008-11-06 @ 08:18:29
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback