Detox

Dags att kicka igång sig när klockan är halv tolv?
Kikat ut böckerna till kursen, och alla utom en finns (som kommer in den 11/11) Så det är väll bara att ta ut 170 pix å bege sig till bibliotketet och betala sina skulder så jag kan få börja låna igen.
har ju trots allt En hemtena som ska göras

Nu är det klart. v.48 börjar jag på nya gymmet att instruera. Måste bara säga till på nuvarande.
Känns bra att slippa ta bilen i vintertid, och bättre lön också!

Ett orosmoment mindre, tack.

Idag innebillade jag mig inte bara ( som igår när jag gick runt och trodde att jag ätit scones och frukt och gröt och te och allt , fast jag sen kom på att jag bara tänkt äta allt detta och det ända jag faktist ätit var en liten portion gröt...)Utan jag åt faktiskt en rejäl frukost. Började med två skivor hembakat medans gröten stod på puttring. Sedan (osaltad!!!) gröt med hemmagjord lingonsylt (nu sjunger den på sina sista rader). till detta två klementiner. Nått att dricka höll jag på med ja...lite te tror jag det var..men jag blev lite distraherad som vanligt.

Min hjärna fungerar inte helt som den ska. men virriga kan vi alla var aibland och oftast

Nästa vecka ska jag göra detox. Och inte vilken detox som helst. Nej vi ska ha en saltfri vecka. den ni! (ni kan ju börja satsa pengar redan nu om vi kommer lyckas eller inte, saltomaner som vi är)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjohoo till nya gymmetarbetet!

Postat av: Jamilla

HELT saltfritt? shit, lycka till!

2008-11-04 @ 14:01:12
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Jamilla

Men gröt utan salt är ju förskräckligt äckligt.. =)

2008-11-04 @ 14:48:47
URL: http://jamilllas.blogg.se/
Postat av: Patrik

Asså gröt utan salt funkar, Om man bara lär sig att glömma det tillräckligt många gånger så märker man ändå ingen skillnad.

2008-11-04 @ 15:50:11
URL: http://lyckligaparet.blogg.se/
Postat av: Åsa

Här bara måste jag lägga mig i. Salt...salt är skit svårt att undvika. De är salt i allt. Skinkan du äter, flingorna, brödet ovs allt! Jag har testat och blev helt galen. Nu är de bara örtsalt som fungerar här...

2008-11-04 @ 19:29:03
Postat av: Maria

lycka till!! du är ju liiite beroende =) men jag tror det går, ha i annat jox i gröten istället, typ torkad frukt, frön och grejer. och i matlagning - använd mycket örter och kryddor så blir det smak ändå!

2008-11-04 @ 19:37:44
URL: http://systerysters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback