Den ryska terrorist Leila

Förutom mitt hattmakeri har jag idag varit ner en sväng på Ohlssons idag. Jag köpte fint rött tyg som jag ska sy ett kuddfodral av och brodera med naturvit tråd med korsstygn god jul på. Kommer bli så vacker i våran soffa här till jul.

Jag har inhandlat en dvd skiva som jag ska bränna mina låtar på och skicka in till Ving.
Jag har även skickat in en jobbansökan till ett Hälsopedagog jobb i Bålsta!

Nu sitter jag med min hemtenta och dricker kaffe och äter chockladkaka.
Det är minus och mörkt ute så få se hur det blir men träningen idag.
Redan torsdag och jag har varit lat och bara tränat två gånger denna vecka...

Jag kommer trivas att bli farmor/mormor en vacker dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jepp instruera stepintervall, och jag hade med tre karlar på passet =) Fin mössa =) Nu lär du inte frysa!

Postat av: becca

ja du kommer bli en riktig bull-och pyssel-mormor/farmor som barnbarnen kommer vilja vara hos jämt eftersom du alltid bjuder på nybakat och slänger fram stora pyssellådan så fort dom sätter sin fot på hallmattan!

2008-11-14 @ 08:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback