baken är som smaken

Okej nu har julbaket dragit igång. Första satsen karelska priåger är på G. Gröten står på kokning och degen ligger å tar sig i kylen. Tidig iår? Kanske.. men deså mer kommer jag att hinna med!

Med andra ord. Jag står gärna för pirågerna och ev. nått sött bak till kvällningen på julafton. Moster, vad säger du?

Även min frozen cheesecake står i frysen nu. Smeten var himmelskt god och jag hoppas kakan blir lika så!
Tror vi får lite hjälp av Johanna och Martin att äta upp den imorgon.

Kom precis på att efter cirkeln idag är det ju powerstrike kickbox! Jag som velat prova så länge och idag får jag chansen! Jippihejj va kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: becca

jäklar va du ligger i :) Den där cheesecaken lär ju inte gå av för hackor.. uppdatering om resultatet sen tack :D

2008-11-06 @ 15:14:54
Postat av: Anonym

Jag kollade på julgardiner igår... Det är det lite tidigt för iaf =)

Postat av: moster

Faster Jaana o jag ska baka piroger, men något sött till kvällen får du gärna fixa.

2008-11-06 @ 16:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback