sommarhelg

Solen skiner och det är härligt, har nästan glömt hur det var att känna solstrålarna i asniktet och värmen brännandes på huden. Hur träden sen ut när de fyllts av gröna nya blad och hur köksbärsträden doftar i vinden. Kan inte annat än att känna lycka inom mig...

LÖpet gick hyfsat. Blev överkokt tomat även om jag passade på att hälla ett glas vatten över mig vid varje vattenpaus. KOm trea och fick en badrumvåg.

Mina kinder bränner lite häärligt.

Jag väntar på två böcker på fjärrlån. sen banne mig ska jag få ihop bakgrunden!

pappanybakt bröd å hemmagjord tzatziki..mmmmums.
jag sk abörja med linfröoljan igen...suck..

Ha en underbar solig dag!

Kommentarer
Postat av: Tove

underbart väder:D

Postat av: Jamilla

varför är linfröoljan ett suck?

2008-05-10 @ 17:28:11
URL: http://jamilllas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback