SLÄPP, som min vän skulle säga

uppsatsen är inne..ingen återvändå..bara släppa..och vänta å se. Rökkursen avslutad, seminariet idag var riktigt skönt. Två saker kvar nu, granskning av artikel och opponering.. det klarar jag..

Till helgen blir det lite jobb igen och sommarfesten. Hel dag med flickorna på lördag ser jag fram emot!

Även tappat lite blod idag, så gym besöket blir lungt. Fick en iitala kivi, fast när jag kom hem var den lila...lite
besviken..men men...


Mark på tv , han pratar finska...ovant..han vill ha barn säger han..han är familjekär..jag gillar mark. han har en hemtrevlig röst

Kommentarer
Postat av: M

2008-05-27 @ 20:39:13
Postat av: M

haha! Undra vad som hände innan... Det blev en tom kommentar =) Jepp nu säger vi SLÄPP! och säger istället SOMMARFESTEN here we come!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback