Less, lessnare, Leila

Arbete är det vitkigaste i livet, därför bör vi alltid spara lite till morgondagen...

elelr hur var det nu?


Hur som man tycker ju att man borde få hjälp utefter det jag anser passar bäst för mig, hur jag lär mig bäst och får messt gjort. Jag menar vems uppsats är det? och borde inte hon då som ämnas hjälpa och stötta mig anpassa sig till den studieteknik som passar mig å inte hålla stenhårt på sina principer... suck...

jag blir bara less och matt och redo att ge upp. men nej nej, då blri dte bara värre. jag ska reda upp dethär å göra en godkänd c-uppsats. banne mig....

idag är det sommar
imorgon är jag en kokt besviken trött tomat

...när värmen lagt sig lite har jag planerat en liten springtur... måste prova benen inför imorgon..mycke gym på sista dagarna..skönt att bryta av med lite natur...morgonpromenaden idag kändes lite tung men solen fick mig att traska på i bra tempo=)

påfyllning av kaffe för att hålla humöret uppe. idag är jag konstant hungri! Nya favoo på listan är
*mango,
*bär med lite yoghurt och strö över lite fiberhavregryn
*helt inne på kikärtor igen
*avokade och saltgurka på knäcke macka

mums säger jag bara...

så..hur mår ni?

Kommentarer
Postat av: moster

Vill du feedback från ngn annan? Kämpa på, du är i slutspurten nu.....

2008-05-09 @ 11:27:15
Postat av: Nicolaydagny

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback