helgen i korthet

idag sken solen igen. jag är helt tokig i quesadillas. med sambal och tomat. mums.
Har även pysslat lite och kört rygg, mage och axlar. ska ge mig in i duschen för en rejäl dusch.
Imorgon ska jag jobba kväll. SEn lördag ledig och fest!! söndag lite plugg och måndag jobb igen. Tisdag prtar vi inet om idag..men sen är jag åter i fag en kortis för att packa det sista inför spanien.

ja lite hektiskt..men dte är bra..för då komem rjonas snabbare hem

helt seriöst...dethär är tok gott...

Kommentarer
Postat av: Maria

har inte en aning, men tydligen hade ju nån av våra lärare hittat den iaf så.. man vet aldrig! det har ju ökat iaf så nu ligger jag oftast över 10 läsare per dag, och tänk då om det är olika 10 varje dag, det blir många det! om bara folk vill kommentera lite också...

2008-05-29 @ 22:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback