En sjuk mamma i fotöljen

Idag tog jag en låååång sovmorgon. Hade kollat på vädret innan jag gikc och la mig och sett att temperaturen skulle sjunka med hela 15 grader. Så jag bestämmde mig att sova bort dagen. Sagt och gjort, kom nerlunkandes vid halv elva redo för en "morgon promenad". Och vem hittar jag liggades i soffan om inte mamma. STackars lilla mamma aldeles förkyld och hemma från jobbet. Med lite kosing i fickan gav jag mig ut en sväng i det kyliga, blåsiga, solskenet. Köpte lite frukt, bröd och näsdukar påvägen hem. Sedan har jag (kors i taket) pluggat konstant.
Väntar fortfarande på böckerna från bibbland..hoppas på imorgon!!

Tänkte ändå sätta lite igång med min analys nu...
Gym ikväll vid halv åtta blir det. Snart dags för lunch tro. Äpplet fick min mage att kurra till.

25 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback