avbruten och mos

jag förstå rmig inte på folk innom restaurangbranchen...att de pallar. Jag menar efter två dagar kände jag mig mos.
Fredag mellan 16 och 02.30. full fart hela tiden med en mat inkatning på tio min.... mina fötter värkte som aldrig förr, hade skapliga problem att gå hem... Lördag sen mellan 11-16..vaknade tio å huvudet bultade som värsta bakfyllan, skavsår i armhålan och ömma tår sen gårdagen. Bara att kasta i sig fukost och åter ge sig iväg. jag graderade upp mig till servitris nivå..virrigare och mer stressad jobb får man leta efter.. men tiden går fort och det var helt okej. Kommer nog bli bra när man får in snitsen=) Om det nu blir nå mer i sommar..vi får se...jag är inet orolig..


Lagat morsdags rabarber paj och vispat vaniljvisp. lagar mat och sen blir dte fika. ska läsa igenom uppsatsen några gånger till..innan jag klarar av att lägga ifrån mig och pusta ut.

Ikväll lite jogg runt eskiln tror jag vore på sin plats..

ha ett fint helgavslut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback