Åter en helg på flykt (från studierna?)

Frukost vid bryggan i solskenet, promenad längst älven med Donna viftandes framför. Påtning och sly averkan som gett träningsvärk på oanade ställen. Stortallen nere med ett jä*** duns, alla överlevde även småstugorna och altanen. Grillning och utelunch, hemmabakta bullar och min älskling brevid mig i sängennatten lång.

Idag kaffe nere vid älven, en tur med bilen till rullsand där solen sken och Donna plaskade. En lång promenad längs sandstranden där dalälven har sitt delta(hette det så?). Men nu har han åkt..upp till norr..4 veckor kvar...

Jag försöker plugga... det går sådär..imorgon ska vi skicka in för provoppnoering...oh my good som vissa skulle uttrycka sig...


Är hos Gammelsambon by the way, imorgon får vi sällskap av Mian å vi ska grilla så hoppas på sol.
Friskis har gratis träning i maj så jag är glad och slutkörd i triceps axlar och bröst. Lekte även lite med bollen=)

Kommentarer
Postat av: carro

leila! jag är förvirrad? tränar du nåt på worldclass nu? i sommar?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback