vår?

myror har vi också här hemma...tydligen har sopbilen varit i farten inne i stan..men den har nog gjort uppehåll pga blött väder. Idag har jag haft systuga. sen gjorde jag stuvade makaronisar å quornbullar. sen läste jag lite i mammas nya bok å somnade. vaknade av nybryggt kaffe å snart iväg till gymmet med flickan.

På pluggandet har jag ändrat en mening, tänkt lite, mejlat lite..hehe sakta framåt...isen kanske tinar snart,,,
Känns som bar aman fått in enkäterna så börjar dte kännas lugnt...kanske kan få nån vecka ledigt tillåmed (önsketänk)

Igår jogg i en timma. inkl. lite intervaller med lilla kusinen som inte är så liten längre...skönt. vår i luften. sugen idag igen. men blir nog 30 min cross iställe...

ah hur som, här ska jag inte sitta, svep en kaffe för fan

Fag by the way igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback