sun is shining !!

typ blondblek  + silverschampo? hm...kanske satsa på det..kan ju  gå in till frissan och fråga...innan jag bröjar spendera pengar..lär ju klippa också, nån som har tips vart? Sandra kanske=)

Gymmet nästa. Ska försöka låtabli att nysa slembollar på gubben i gula linnet.

Dethär med PM är tjatigt..har inte fattat ett dyft och är ändå inne på mitt tredje....desamma gäller den kritiska granskningen. Det var ju jätte kul att läsa om i min blogg?

nej nå smarrigt vill ni väll höra.... måste säga att jag faktist inte träffat någon av mina skvaller tjejer denna vistelse
 =(.  Så sitter rätt blank här som en uppblåst blåsfisk,

en sväng till the big fagtown efter gymmet. Kanske ser nå smarrigt då. Det mest spännande jag har att berätta är väll att coops bokrea vinner i priskriget. Nya harry för 69pix.

Så ni kan tänka att ett timlångt telefonsamtal med mig inte vore så givande. nej skicka iväg mig härifrån. Upplevelser mottages gärna (och sen kryper verkligheten på och ansvaret att man faktist måste göra sin c-uppsats och sköta skolan för att få ut sin efterlängtade examen..) examen hit, examen dit. vad spelar dte för roll. I slutändan sitter jag ändå där med katten i knät och läser Harry för barn barnen...

nog dyft hej.

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Jag fattar verkligen inte vad männskan som tyckte att du hade en träningsblogg fick det ifrån? Du skriver ju knappt om träning alls..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback