självömkan?

Vaknade tidigt imorse. Öppnade ena ögat såg grå vädret och sov vidare. Ont i axel,arm käkar å huvud. Masserad på arm och tinningar. sov lite till. Försökte hitta en ställning där jag kunde slappna av. spännde fortfarande käkarna. Fortfarande ont i huvudet. Beslöt mig slutligen att det nog inte blev bättre av sängläge så jag tog mig upp ur sängen. Efter några minuter började mitt hjärta bulta och illamåendet kom som ett slag i magen. Ynkligt drog jag mig tillbaka till sängen. Skickade ett tyck synd om mig meddelande till pojken. Låg still ett tag. fick ner pulsen och illamåendet och beslöt mig för att skippa min morgonpromenad och få upp blodsockret lite.. en sak har jag lärt mig om mig själv. Dåligt med energi i kroppen ger illamående och dåligt humör. Gröt och macka å te senare darrar jag inte längre. En ipren senare...jo huvet känns än...

Nu har jag beklagat mig. ska dra å handla å träffa flickan fär en snabb fika på hennes lunch.
PIllar med mitt brev till enkäten. ska mejla iväg för komentarer igen...


She said let's put a plastic bag over our heads
and then kiss and stuff 'til we get dizzy and fall on the bed.
We were in heaven for five or six minutes, then we passed out
and I was so in love I thought I knew what love was all about.



 


Kommentarer
Postat av: Maria

åh, jens... om magen är en del av mig så vill den iaf inte vara det. den gör revolt, den bråkar och jävlas. elak är den. och jag är ju snäll.

2008-03-13 @ 13:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback