shut up chicken, påsken är över

en vecka går bra fort ibland. poff så är det den 25 och pengarna klirrar ner i bössan..dock försvinner det lika fort och en ny jacka, lite trosor och en kjorta är inköpt...

påskhelgen är äntligen över och man kan återgå till gamla vanor utan ständigt intag av  massa snask och påskmat. tantvarning om nya livet..men gårdagen startades med löpning och intervaller. idag blir det gym.. dock blir det lite moff våffeldagen  i all ära=) hoppas på lärdom från förra året så det inte slutar med 12 våfflor och magknip i ett dygn.

Snökaos i Sverige så pojken fick inte uppleva våren som varit hos oss... snart är det dock sommar...och husvangen väntar. åh så jag längtar. men jag ska leva i nuet har jag bestämt. kämpa för att bli mer positiv och sluta gräva ner mig i kylan å mörkret och täcket...

valborgsplaner börjar smidas. det blir champanj, jordgubbar,picknik å diverse lekar avslutat med timo på gubben. det kan inte bli mer misslyckat än det senaste åren och jag är positivt inställd. sugen på att vara med?

attan...blev inte mätt....vad ska jag göra nu då...


Kommentarer
Postat av: Maria

jag ska fanimej lyckas se forsränningen i år!!! sista chansen känns det som!

2008-03-25 @ 19:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback