new shoes

grillen är tänd, klyftpotatisen står i ugnen och salladen väntar i kylen. Solen är påväg ner. En söndag har obemärkt gått förbi mig. Ska avsluta kvällen med lite löpning och PM4 pill. Känner mig sååå opepp på plugg. Pojken kommer hem på tisdag å jag vill helst bara sitta å längta.

Igår mot alla ods åkte vi till Syster. Sushi och thai buffe. Jag åt sushi..många bitar..men nä..ingen favvo fortfarande...inge kaffe fick vi. vi shoppade runt lite på stan, vissa mer än andra=) pappa hängde alla timmar på clas ohlsson hehe. tre sorters tårta och kaffe hos syster å sen bar det av hemmåt.

20 års fest hos kusinen! d bjöds på  finsk korv, finska pinnar, finsk karaoke, finsk drink (vodka, plus ett lingon). Jag höll mig till chipspåsen, hallonsodan, mello och gitarhero!

Då jag var den enda nyktra och var smart nog att köra på nivå easy vann jag överlägset (med en hel del toppklassig coaching hjälp). Väl hemma mådde jag skit å trodde jag skulel spy typ halva natten. Chips är jävlulens verk! öpnnade ögonen på morgonen och solen sken som aldrig förr. På med flug solbrillorna och ut på morgonpromenad med pappsen i solskenet! sedan mega frukost å lite middags sömn... ja...å sen blev klockan fem=)

nu duka sen mat.

puss hej ha en bra start på veckan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback