för mig är dte typ..lördag?

lyckades äntligen att få kaffet sådär gott, så jag äntligen kan dricka en hel kopp.. tror även det blir en norrlandslatte till eftermiddan på news. helt underbar. kaffe, laktosfriskummadmjölk å hjortronsylt! Min kropp behövde kaffe, verkligen.

Mitt hår behöver en plattång, jag är nu, som min kära frisör Sandra hade uttryckt sig. sådär romanstiskt underbart lockig. det har blivit framsteg med silvershampoot. mitt hår lär få en smärre shock. från att typ ALDRIG tvättas till flera gånger om dan...kommer bli en lång process att vänja det av med det...(som om håret vore en egen indvid..ja vem vet...)

igår var en dålig dag, jag tyckte väldigt synd om mig och ville helst gräva ner mig under jorden eller hälla i mig en burk lyckopiller. Idag försöker jag inse att självömkan inte klär mig. Är mycke hetare stark, glad och självständig..som de flesta..

Har pillat på min enkät...skulle behöva en metodbok om enkäter för lite tips..kanske mejla in till min kära hanledare också..smart ide´..det man har dem till har jag hört...inte bara att sitta å störa sig på och hålla sig på avstånd ifrån då hennes andedräckt inte är att leka med....

synd att det regnar å fortfarande är typ två decimeter slask på cykelvägarna... hur ska jag då kunna leva upp till mitt nya, glada, positiva jag? Projektetet får vänta..som vanligt...vår nere i söder kanske? Imorgon kommer jag!

Tidig morgon, bussen går halv sex...skola vid ett..sen Fag... blir bra det. Då ska jag börja träna igen. är lite stolt faktist, höll mig till enbart tre träningspass. Och lyckades undvika förkylningen. Om det handlade om lathet eller smarthet kan ju diskuteras..men ändå. i did it.

jäklar...nu far tiden ifrån mig igen..idag ska ju jobbansökningen in..igår fyllde kusinen år...å jagmissar allt....aja tar dte till kvällen..hihi


höj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback