för en lång lång tid

Det är såklart, skriver man bara tråkiga inlägg hur ska man då kunna förvänta sig få nå mer läsare? jobbar man inte för att göra reklam för sin blogg hur ska man då tro att folk ska vet aom att jag finns? Skriver man inte om någonting intressant varför ska då folk enns läsa.. finns folk som tjänar miljoner på sin blogg.. skulle ju vara ett sätt att bli rik... men vet ni vad. tror inte jag orkar satsa på det...jag menar..det finns ju andra sätt. jag ska bli vuxen och köpa fonder har jag bestämt. känner att jag nog är i det stadiet i mitt liv att jag ska börja bygga mig en god framtid. jag vill ha bil å lägenhet och god ekonomi och allt detdär....

i en vacker framtid... idag sitter jag undrer mitt täcke då jag fryser ända in i ryggraden, dricker te lyssnar på Håkans nya och planerar att ta tag i pluggandet innan jag får nån konstig panik attack.

blev lite sömning på ögat efter en timmes skogspromenad i solskenet med hunden. ätit våfflor å rostmackor å gröt å är så mätt nu. det blir stan och sen lite löpning ikväll. igår vankades det rygg vader och biceps.

Min fiende nummer 1
Du är min energi, min glädje och delar mina lyckliga studer.
När allt är grått finns du där och lyser upp min dag.
Du är min tröst , min klippa att luta sig emot.
När jag är nervös lugnar du mina nerver, när jag är arg får du mig på bättre tankar.
När bussen är sen håller du mig sällskap...när allt är tyst omkring gör du musik i mina öron. 
Det är tanken av dig som får mig upp ur sängen på morgonen.  
När inget annat betyder någonting alls...
Du gör min identitet, du gör mig...utan dig..vet jag inte vad jag är...
utan dig..vet jag inte vem jag är...
hur ska jag då nånsin kunna vilja lämna dig?


Vad har du för beroende? Reflektion från igår över rökberoendet... napp, nalle, snuttefilt eller cigg...ja välj du. Kanske mat? Godis? Spel? Alkohol? Snus? träning?Vem vet... men grunden och känslan är nog den samma....

nog om detta. över till ätstörningar

två bilder från påsken....


image158    

Kommentarer
Postat av: Jamilla

En idé för fler läsare (inte så många iförsig men kanske nån enstaka...) Länka när du skriver kommentarer i folks bloggar! DÅ kan de länka sig hit, och därmed läsa din blogg också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback