En afrikansk igelkott vid namn Reggae

(stavas det så?)

bortsett från de grå slingorna är jag nöjd! kors i taket! tack Sandra! Nu har du en ny stamkund=) blir linte långt att fara bara. Så nästa projekt...hur blir man sådär vitblod..frågan kvarstår,,kör siverschampo nu. och fick nån konstig grej i håret igår..men om sagt..hittils är resultatet mest grått...annars får jag väll vänta till solen bleker mig=) mitt mörka undehår är nästan helt borta! typ en cm kvar bara eller så!

nog om mitt hår...

igår blev jag biten av en afrikansk igelkott. riktig sötnos! vit å liten å rolig att klappa!
Igår fick jag även ev. jobb. Det lät hur bra som hellst å jag ska verkligen satsa på dethär nu.

Vilar idag med. Så jag är frisk å pigg till imorgon på kvartalet! Han är i skolan till fem...trisst...ska väll leka hemmafru gå och handla mjölk och laga mat. Annars vet jag inte. är inte så sugen på att plugga. vill nog shoppa.-..gärna ett par superstora sollasögon. har tittat ut ett par på lindex som är lagom hemska!

syster är magsjuk. usch å fy. spy är då inte kul så om vi alla skänker en liten krya på dig anke så kanske hon bli pigg till ikväll!

herreguh va jag cyklade vilse igår. var nog helt blå om läpparna och röd i ansiktet och snor ner till hakan när jag äntligen hittade fram dit jag skulle. Umeåbor är rktigt snälla. träffade en söt tant på 82 år som följde mig en bit med sparken. alla så trevliga och försökte förklara vägen...

längar till våren..

Kommentarer
Postat av: Maria

jag spyr inte sååå mycket.. bara en gång hittills på tre dagar!

2008-03-07 @ 12:51:56
Postat av: Hanna

okej...fast jag blir nog i fagersta ganska mycket i mars tror jag!! hur länge blir du här då??

Postat av: Jamilla

Ta kort på håret och visa! =)

2008-03-07 @ 15:58:06
URL: http://jamilllas.blogg.se
Postat av: Anonym

JA:... Ge oss bilder på håret din toka!!! det förstår du väl att det är det första som ska upp.. daaah:P

2008-03-08 @ 00:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback