and down we goo...

alltså för att lugna alla rop på bilder på mitt hår kan jag med ett litet skratt säga att det är inte så mycket att se. Plus..att webcamen är på andra dator..som inte lyckas koppla upp sig till internet.  Så den som väntar på nå gott...

föresten tog å tokblekte håret igår..haha, å ingen plattång har jag..ja herreguh..det kunde ju vart värre...men vad gör man när man är uttråkad.

Pump kvartal igår, träningsvärk idag. men najs att träffa alla nya jobb kompisar från tenton (peppa peppa..)
blev åter igen inga skidor som planerat- plusgrader å slask snö fall. ett halft schack parti  å lite bråk å nu sitter jag här ensam då han ska plugga med gruppen (på en söndag!!!) funderar på att börja skita i dethär,,känns bara blääää,,,äh positiva tankar..postiva tankar...

vad ska jag göra nu då? strömpilen? stan? själv själv själv..sova?

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Taskigt lämna dig ensam på en söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback