tomatjuice

kröp mig grumlig i ögonen upp ur husvagnen in till huset för att hålla Donna sällskap. Fiberhavregrynsgröt en nektarin och en kopp kaffe till frukost. SEdan en timmas solskenspromenad med hund.

nu gör jag gaspacho, sen ska jag fixa min bankdosa och träffa Carro på stan. SEdan köpa gym kort och gymma lite med Jonas. dvs köra ner på stan. scaary..hitta parkering å allt..jag som är så ovan med bil. aja det år fint..bara jag sllipper tanka!

idag skiner solen lite, undra vad man ska ha för sommarfina kläder idag då? lr bara sunk? hm..visar sig=)
imorgon jobb....

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har kört på sunk hela dagen men ska kanske rycka upp mig lite nu, ta en dusch och gå ner till fontänen och handla. om jag orkar...

2008-06-17 @ 15:00:36
Postat av: Jamilla

Du vet mina slappjeans jag köpte i uppsala? Jag har sett två stycken med exakt såna idag! Fast dom hade dom tight.. Helmärkligt. Den ena av dom hade dessutom byxorna som lite halvkorta, fast det var samma. Fast hon var lång och smal också.

Mina är jättestora och långa.. :/

Postat av: Jessica

MYSIGT ni såg ut att ha i spanien! avis jag är

2008-06-18 @ 11:13:08
URL: http://jejejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback