Spanien är ett land där man dansar tango

Dagen jag väntat på så länge är här. Idag får jag äntligen ta min resväska bege mig till gävle med ett leende på läpparna och träffa jonas!! Aldeles för länge sen sist. Sova ihop ,äntligen och imorgon bitti åka till spanien!!!

Med våran vanliga otur med väder och resor kommer någonting garanterat att gå på tok. Men det gör verkligen ingenting. för vi har ju varandra=)

Så alla ni som blir kvar här i sverige hettan för att fira nationaldagen och jobba och ha sommarlov... ha en fin vecka!!
till lördag blir det hamnkrogen!!

Först lite pump..sen är jag på G!


Kommentarer
Postat av: Antonellen

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback