omvänt dygn

åh herre gud,,såhär länge har jag inte sovit på hur länge som helst. Tolv gick jag upp ur sängen, och nej..jag hade inte legat och dragit mig. Jag vaknade då. Sitter nu å äter min morgongröt och min kopp kaffe. Ska gå ner och byta om och ta ut hunden som sitter hos grannen nu...hon har väll skällt hela morgonen.

Jobba fem. kommer antagligen inte få träffa pojken i vaket tillstånd förns om en vecka då våra pass går helt om varandra och jag ska till Fag och på peace över helgen.

usch får såndär obehag känsla av att jobba..inte min grej liksom..men två dagar denna vecka klarar jag. Hoppas på lite driks!

have a nice day

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Nä, jobba är inte min grej heller...

Postat av: Nikolairachel

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

2009-09-07 @ 09:23:50
URL: http://nikolairachel.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback