Do i attract you?

Då har vi landat i Skutskär. Svenska sommaren är här med mulet väder, regn och vacker grönska. Absinensen tog över och en endagarsbiljett är precis bokad till årets peace and love. Håkand ljuva stämma, johonossi, britta, Elias, sugarplum och en heldag med flickan. Underbart

Veckan i spanien bestod av regninga dagar och heta dagar i en salig blandning. En hel vecka med älsklingen kan aldrig bli misslyckad även om vi inte har den största turen som sagt...
 

   
  
 



natten sov i husvagnen, riktigt mysigt, sjötomt mys. Huvudvärken ligger i men funderar på en liten promenad med Donnna flickan som är duktig och skäller inte alls fatst det bara är jag här.

Väntar på polisen min som jobbar sin första dag idag. Jag har ringt om jobb, men inge svar...men jag trivs ledig så jag klagar inte...

Sen ska jag väll nämna någonting om min examen och uppsatsen då jag tjatat om den hela våren. Betyget är satt nu, lite småsaker kvar att ordna innan jag kan känna mig 100% klar. Ett D blev det.. vad det nu innebär... Det innebär att jag är godkänd punkt slut.. Familjen ordnade en liten överaskningsmiddag i lördags, riktigt gott och mysigt!
Tack.



Kommentarer
Postat av: Maria

sitter ju mest här och slöar så har ju tid.. däremot händer det inte så mkt spännande att skriva om =)



2008-06-16 @ 14:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback