Camping SM

träffade två grabbar inatt. de skulle bo i en rågrut husvagn. Camping SM handlade det om..kanske passa på och medverka? Jag skjussade runt dem i stan på jakt efter mat. Ca tre var jag hemma och kröp ner brevid pojken i våran husvagn  som inte är rutig som en rågrut....

Lååångpromenad med Donna..hon är helt slut nu. Jag ska ta mig lite fil och sedan dra till gymmet nu när Jonas slutar jobbet.

Imorgon midsomar. Idag ska midsommarstången göras och gräsmattan klippas och blommor plockas. Pax plocka blommor!

Hörs

Kommentarer
Postat av: Maria

nja, men vi ska ju börja redan kl 14 och hålla på till på småtimmarna sägs det. så 4 öl känns ju inte överdrivet mycket om man säger så!! =) och snapsen kommer jag nog knappt smaka, usch! den är mest till de andra, som en liten present..

2008-06-20 @ 10:53:03
Postat av: Leanderaurora

Hello! Very interesting and professional site.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback