Miljonär på kuppen

För er som undrade, ooh ja. jag tjänar storkovan på denna blogg. Så skönt att slippa slita eftermidda/kväll/natt med att servera folk alkohol och mat och ta en massa skit...rubba dagstythmen och aldrig hinna träffa sin pojkvän när man väl är i samma stad. Sikken tur att jag har denna blogg...hur skulle livet se ut annars?

Annars var det personalmöte kl. 09. och nu ska jag sova vidare och bli av med mitt halsont.
Bor i en liten fin etta med kokvrå på söder för tillfället. mysigt värre

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Haha, jaa det var ju så lyckligt! =)

Postat av: Oddmichelle

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2009-02-05 @ 08:52:58
URL: http://oddmichelle.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback