ett telefonsamtal senare

Så lätt blev sex arbetsdagar fem...dock utan pengar att stoppa i fickan,,,men en lunch ger inte så mycke ändå..jag har ju mina kvällar kvar. Bra med dricks igår. idag ska jag skutta ner till expert och köpa mig en ny mobil för mina driks pengar=). min nuvarande väljer vad jag ska få höra....

Annars sitter hostan i fortfarande...börjar fundera på lite gym... få se... vill ju...men måste vara klok,

börjar längta hem nu...till alla er där hemma. till våra träningsrutiner, fikan på stan, solningar på gräsmattan och till och med till hund promenaderna... one week left... sen få hur vart jag går.

Ska fortsätta med min frukost nu som plötligt får dra ut på tiden...

Kommentarer
Postat av: jessica

Ha en bra dag! Några planer för dagen?

Postat av: Maria

tjohooo!! kom hem till oss!! lovar tvåtimmars-frukostar varje dag och massa sola på gräsmattan! och nykokt krusbärs-jordgubbs-saft =)

2008-07-09 @ 13:12:11
Postat av: lisa

tränar du seriöst eller? haha

2008-07-10 @ 23:36:40
Postat av: Odincarmen

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 14:46:42
URL: http://odincarmen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback