dygnet upsidedown

Shit pommes. vaknade för en halv timma sen. i girl knows how to sleep...
Skrapade ihop mig en frukost på ett tomt skafferi. blev rostad macka med marmelad, gröt med lite sylt, en nektarin och en skvätt fil. Mätt blev jag..men hur var det med nyttigheten...hm...

aja ska dra iväg på gymmet på en gång..tänkte köra två pass idag...ett nu..å ett med pojken senare (lovar inget)

ska städa iordning här också då husägaren kommer imorgon. har tvätt på tork i typ hela lägenheten=)

inge jobb inge lägenhet...

Ibland känns allt så hopplöst, medan ibland kommer mitt gamla jag fram å tror, tror tror. Det kanske är så för alla? När det plötligt inte finns några linjer att räta sig efter eller någon utmarkerad väg att gå. panik å ångest å tvivlan på allt... Att det snart är augusti...augusti som är början till hösten...panik och ångest igen... Man måste tänka positivt.. och prata om det.. men min bästa vän sover helst på kvällarna..å inte klandrar jag honom för det då han ska upp vid sju.. däremot ligger jag å vrider mig halva natten...


...Inte konstigt att jag vsover bort halva dagen...

Kommentarer
Postat av: Aleksanderalba

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback