slaski plaski sa ankan Bert

ja vi har faktist städat typ hela dagen. men det hjälper lixsom inte. eller ja...vi kom ju i säng väldigt sent..så morgonen blev ju väldigt lång..och frukosten kanske förns vid en elva. men sen så skurade vi å dammsög å greja. sen tröttade jag. men i alla fall. nu sre dte ut som skit igen. jag förstår ingenting. men snart är sconsen klara och vi ska äta natt/kvälls  mål. sen sängen.

Imrogon är dte skola igen och jag är opepp som aldrig förr.
För er som oroar er mår jag fint. skallen sitter där den ska och ärtan där inne är nog tillbaka i sin vanliga storlek..

imrogon ska jag bli lite blondare för att matcha mitt inre

halleluja och godnatt

Kommentarer
Postat av: Svenviktoria

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback