one step forward and two steps back...

pumpen igen...länge sen sist...faktist roligt. lärde mig av mitt misstag och körde inte så hårt på utfallen. nya rump express vore nog någonting för mig. Mycke rumpprat idag.min såg inte ut som en hallontårta i de nya 80tals jeansen inte...

alllmänt virrig dag. ser fram emot min säng och ska försöka komma i den itid så borrandet kl. 7 inet känns lika jäkligt...

sa jag det? besiktningen gick fin fint...Magnus var snäll..han ville väll snabt ut för värmen. han påstod att alla på 5F borde få sig lite björkris för riktigt bastu känsla...

tyvärr jonas mer spännande än såhär blev det inte. Varken liv på Mars eller spännande skvaller togs upp idag.
Nu fråga Olle tror jag..man kan alltid lära sig någonting nytt.


image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback