lånekort

Idag har jag en ledig dag. Jag ska ta tag i lite saker, dock var jag svår somnad igår så hann med en del redan då. Inte enns buddy lee fick mig att somna... vart är mitt lejon när jag behöver den?!

så idag blev det sovmorgon i borrandets sövande toner....

idag ska jag ringa besiktningen, mejla Janne, träna träna träna och gå en sväng på stan.packa lite inför flytten ska jag också och läsa en artikel som ingår i kursliteraturen. Duktiga jag. kommer jag hinna med allt? jovars. först lite gröt med keso och en appelsin och mitt morgon kaffe.... 11.35 är dte första passet. weeehe..jag kommer få en spining stjärt....


höj

att även smalsjö är i stan är bara ett plus.=)kommer söndag. är ev. i fag även tisdag sen helgen den 8-10 feb

Kommentarer
Postat av: carro

inget godis och annat onyttigt i veckorna, det får bara ätas en dag på helgen :)

Postat av: Maria

men trodde du skulle va i Fag mer än så. va rär du när du inte är i Fag? åker till Umeå? vi måste fixa julklappsgrejen också!!

2008-01-22 @ 17:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback