iceman

Johannas lägenhet är kall. Mina fingrar fryser och min ryggrad. I och försig är nog allas lägenheter kalla om man jämför med min gamla som låg på 15 grader. Sitter med mössa och fleecetröja. Ska ta en varm dusch och dricka gott te framför tv:n. LÅter härligt va?

KOm precis hem från ett roligt pass combat följt av core. Imrogon är jag ledig. Min enda plan är träna och ta en sväng förbi apoteket. Sen är det onsdag å sen är det äntligen torsdag. som jag längtat....

Rök kursen verkar jätte bra. Har även en ide på min uppsats nu som känns bra. Kanske kan bli nå av dessakurser också..vem vet=)

ah nu ducsh somsagt innan fingrarna stelnar och nån kan krossa mig som en påse is.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Jamilla

Hjärtat, 15 grader? tror du skrev liite fel där va? Tror du menade 25 =)
Men enda plan imorgon är också träna, fast inge apotek..
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback