Go gynning go gynning gogogo

imorgon kommer att bli en lång lång dag. Men även de långa dagarna tar slut och när de gör det har ännu en dag passerat och man är en dag närmare....ja..vadå

fått en hel del gjort i alla fall..eller lite...men känns bra i kroppen när visa kortet är beställt. har syndat på underkläder på rean också...men det är jag värd

Gynning är ball. jag ska bli hon en vacker dag

nu ska jag inte på spinning nå mer denna vecka, då kommer jag att få skavsår i rumpan...(ja attans..tillåmed i inte bara på....)

nog om min fasta fina rumpa, hur mår ni då?

Kommentarer
Postat av: Rubenastrid

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback